Met een solide basis van ervaring, opgedaan bij diverse werkgevers en in diverse uitdagende interim opdrachten, zijn wij toegewijde HR Business Partners. We zijn o.a. in te zetten voor interim HR-opdrachten, HR-advies, HR-projecten en Recruitment opdrachten.
Wij ontzorgen jou graag op de manier die het beste bij jouw organisatie past. Lees hieronder meer over de mogelijkheden.
Als interim HR Business Partner/ HR Manager ondersteunen wij organisaties wanneer er tijdelijk extra HR-capaciteit nodig is of wanneer de HR Partner afwezig is vanwege zwangerschapsverlof, sabbatical of door omstandigheden een periode uit de running is. Ook ondersteunen we organisaties die (nog) geen eigen HR-afdeling hebben, maar wel behoefte hebben aan (tijdelijke) kennis en ondersteuning binnen het HR-vakgebied.
Naast interim werkzaamheden zijn we ook inzetbaar voor HR advies vraagstukken of projecten. Denk hierbij aan de implementatie van een nieuw HR-systeem, beoordelingssystematiek, een reorganisatie of complexe verzuim- en functioneringsdossiers. Onze ervaring strekt zich uit over de volle breedte van het HR- vakgebied (in-, door- en uitstroom van personeel).
HR voor de Zaak is ook in te zetten voor Recruitment vraagstukken. Het vinden van goede medewerkers kost veel tijd en energie. We hebben veel aandacht voor het opbouwen van een persoonlijke relatie met opdrachtgevers en kandidaten en werken alleen samen met organisaties die bij ons passen. Omdat we daardoor nooit aan tientallen vacatures tegelijk werken, kunnen we de volledige focus leggen op jouw specifieke vacature. Een goede intake met de opdrachtgever en een uitgebreid gesprek met kandidaten is de factor voor succes. Het juiste talent op de juiste plek is ons belangrijkste doel!
De afgelopen jaren hebben we interim én recruitment opdrachten mogen invullen bij mooie organisaties waar we trots op zijn! Of we nou onderdeel zijn van een HR-team bij een grotere organisatie of juist de HR-specialist bij een start-up, we spelen graag in op de behoefte die er ligt voor jouw organisatie.